Айналым күні мен ЭАВР қол қою күні: табысты қай кезеңге жатқызу керек? Түсімнің кезеңі: 2-тоқсан және 3-тоқсан
Айналым күні мен ЭАВР қол қою күні: қай кезеңге жатқызу керек?
Салық төлеушілер жиі «өту операцияларын» қай кезеңге жатқызу керегін білмей қалады. Мысалы, егер айналым күні 30.06.2023 ж. (2-тоқсан), ал ЭАВР-ға қол қою күні шілдеге (3-тоқсан) сәйкес келсе, мұндай мәмілені 2-тоқсан үшін 300.00 нысанына қосу керек пе, әлде 3-тоқсанға көшіру керек пе?
ҚР Салық кодексіне сілтеме
ҚР Салық кодексінің 379-бабы 3-тармағына сәйкес, жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді өткізу бойынша айналым жасалған күн – бұл жұмыстардың орындалған, қызметтердің көрсетілген күні, осы баптың 4, 5, 6 және 13-тармақтарында көзделген жағдайларды қоспағанда.
Жұмыстардың орындалған күні
Жұмыстардың орындалған, қызметтердің көрсетілген күні болып:
- орындалған жұмыстар, көрсетілген қызметтер актісінде;
- (АВР болмаған жағдайда) жұмыстардың орындалғанын, қызметтердің көрсетілгенін растайтын құжатта (шот-фактурадан басқа) көрсетілген күн танылады.
Шот-фактураны өткізу мерзімі
ҚР Салық кодексінің 413-бабына сәйкес, шот-фактураны өткізу бойынша айналым жасалған күннен ерте емес және сол күннен кейінгі 15 күнтізбелік күннен кешіктірмей жазу қажет.
Құжатқа қол қою күні
ҚР Салық кодексінің 379-бабы 15-тармағына сәйкес, егер 379-баптың 3 және 13-тармақтарында айқындалған құжаттарда бірнеше күн көрсетілсе, құжатқа қол қою күні – көрсетілген күндердің ең кейінгісі болып есептеледі.
Нәтиже
Егер ЭАВР-ға тапсырыс беруші шілдеде қол қойған болса, онда ҚҚС есептеу мақсатында өткізу бойынша айналым күні ЭАВР-ға қол қою күні болып табылады. Яғни, бұл операция 3-тоқсанға жатады және 300.00 нысанына 3-тоқсан үшін енгізіледі. Осы күннен бастап 15 күнтізбелік күн ішінде ЭСФ жазу қажет.
-
Атырауинжстрой-АИС: Бухгалтеры осуждены за хищение 110 миллионов тенге25-09-2026, 14:05 33